بخش قطعات خدمات پس از فروش

هر کمپانی زمانی اعتبار خود را می افزاید که قطعات آن به بهترین شکل ممکن عرضه بازار شود . مردم به این باور هستند که در محیط رقابتی تجاری امروزه کسی که محصول را خریداری می کند حائز اهمیت بسیار است که بعد از خرید از محصول و قطعات آن به بهترین شکل ممکن استفاده کند . شرکت جیلران موتور خود را موظف می داند که اهمیت داشتن مشتری را در تهیه و تامین قطعات اصلی و مهم که دارای کیفیت می باشد را با هزینه مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد .

خدمات-پس-از-فروش-جیلران-موتور

خدمات-پس-از-فروش-جیلران-موتور

بخش قطعات در جهت اهداف بسیار زیادی قرار دارد و خود را موظف بخش سرویس دهی شرکت جیلران موتور می داند . از طرفی هم این بخش را به تنهایی به سه قسمت سفارشات – فروش و انبار تقسیم کرده است . و به وسیله متدهای به روز وظایف و مسئولیت های هر نفر را به ایشان سپرده است . هر محصولی که می خواهد تامین شود از قسمت سفارشات شروع می شود . دقیقا در مرحله ای که نگه داری  و استقامت روز به روز رابطه های دو طرفه با قسمت تامین کنندگان و کسانی که در جیلران موتور شراکت دارند در تلاش خود قرار داده است . لوازم یدکی که بخش سفارشات با بیشترین کیفیت و با کمترین هزینه و در زمانی مناسب تامین کرده است به حلقه بعدی زنجیره یعنی انبار لوازم یدکی ارسال می شود . انبار این تعهد را دارد در بهترین وضعیت تحویل و نگه داری و در وقت مناسب  بفرستد . زمان و منطقه تحویل قطعه به مشتری را حلقه بندی زنجیره یعنی بخش فروش تعیین می کند و این تصمیم از همکاری قسمت فروش که شرکت جیلران موتور دارد نشات می گیرد .

لوازم یدکی جیلی که شعبه مرکزی آن در تهران می باشد بهترین خدمات پس از فروش را به مشتریان عزیز ارائه می دهد . و قطعات اصلی لوازم یدکی جیلی را به بهترین شکل ممکن و با قسمت مناسب به مشتریان عزیز ارائه می دهد .

به همین علت قسمت تامین قطعات لوازم یدکی را قسمتی به نام شبکه عاملین که به هم اتصال دارند نگه می دارد . حلقه ای که بعد از گذراندن امتحان های سخت و ارائه دادن خدمات بهتر این مسئله را نشان می دهد که مشتری بیشتر از هر چیزی می تواند خدمات را به بهترین شکل ممکن دریافت کند .

درباره geely

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 15 − یک =