تاریخچه شرکت جیلی Geely
شرکت جیلران موتور در پاییز ۱۳۹۰ به منظور ارائه خودروهای با کیفیت که همراه با قیمت و هزینه مناسب می باشد آغاز کرده است . این مجموعه در نخستین سال فعالیت خود را از دو مدل از خودروهای شرکت GEELY INTERNATIONAL CO به نام های EC7 و EC7RV که حاوی استانداردهای به روز و تائیدیه های معتبر که جهانی می باشند را به بازار داخلی در تمامی قشرهای جامعه در نظر داشته است .شرکت جیلران موتور با منظور گسترش پیدا کردن خدمات پس از فروش در کشور بوده و همیشه در جستجوی این بوده است که سرویس و خدمات نوین و برتری را به مشتریان خود ارائه دهد .
بعضی از برنامه هایی که جیلران موتور در سال ۱۳۹۱ داشته است و براین اساس توانسته است محبوبیتی در بین افراد ایجاد کند و طرفداران بسیاری را از آن خود کند عبارتند از :
گسترش گروه محصولات
هم اکنون شرکت GEELY 45 محصول در کلاس جهانی خود را ارائه داده است که بیشتر آن ها قادر به این بوده اند تائیدیه های کیفی و ایمنی را از گروه و ارگان های گوناگون که نظارتی هستند را به دست بیاورند . شرکت جیلران موتور این هدف را دارد وهمواره آن را دنبال می کند که قسمت چشمگیری را از این محصولات را در جهت بر آورده کردن احتیاج مشتریان در سال ۱۳۹۱ و سال های جاری و آینده وارد کند .
توسعه گروه خدمات پس از فروش : شرکت جیلران موتور به دنبال این هدف که خدمات پس از فروش مناسب و با کیفیتی را ارائه دهد که با استانداردهای جهانی و نیز استاندارهای مصوب وزارت صنعت – معدن – و تجارت تائید می کنند . به دنبال این هدف اقدام به انجام و ایجاد تعمیرگاه های مرکزی که بسیار با کیفیت و مجهز می باشند کرد که روز به روز به تعداد آن ها افزوده می شود و هر روز کیفیت این تعمیرگاه های مرکزی افزایش پیدا می کند . و نیز شرکت جیلران موتور با ایجاد گروه آموزشی که به صورت متمرکز می باشند توانسته است قدم بسیار با استقامتی در جهت حفظ به روز اطلاعات فنی پرسنلی که در گروه خدمات پس از فروش خود که فعالیت می کنند ، بردارد .
تامین قطعات اصلی و با کیفیت
شرکت جیلی با توجه بسیاری که به قسمت خدمات پس از فروش خود دارد و جهت رفاه حال مشتریان با هدفی جدی این را دنبال می کند که در بخش توزیع و تامین قطعات مورد نیاز مشتریان خود بتواند بهترین رتبه را از آن خود کند به همین علت توانسته است تمامی قطعات مورد نیاز مشتریان خود را در کمترین زمان همراه با بهترین کیفیت ارائه آن ها دهد .
ایجاد کردن و بهبود مداوم
از آن جا یکی از علل هایی که بسیار حائز اهمیت می باشد که به منظور هدف یک مجموعه می باشد کسب رضایت مشتری می باشد که بر این اساس شرکت جیلران موتور یکی از مهم ترین و اساسی ترین اهداف اصلی خود را بر مبنای رضایتمندی مشتریان بنا کرده است . شرکت جیلران موتور با ایجاد سیستم CRM و به وجود آوردن کانال های ارتباطی که متغیر می باشد به منظور دریافت نظر و صدای مشتری بر روی محصولات و خدمات خود بر این می باشد که با تمرکز مهم و به خصوصی در این قسمت کیفیت محصولات خود را افزایش دهد و همچنین روز به روز خدمات خود را بهبود بخشد تا رضایت بیشتری را از مشتریان خود دریافت کند .
شرکت جیلی (Geely ) با منظور تحقیق و توسعه ، خودروهایی با کیفیت بالا و طراحی بسیار زیبا در سال ۱۹۸۶ تولید و روانه بازار کرد . این شرکت هم اکنون در رده های تولید کننده برتر خودرو در کشور چین جای دارد . از سال ۲۰۰۵ میلادی سهام شرکت Geely به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت هایی است که خصوصی می باشد و تولید کننده خودرو در بورس هنگ کنگ روانه بازار می شود .
از ۱۰ سال گذشته تا به امروز شرکت جیلی با گسترش فراینده ای در بازار خودرو این توانایی را داشت که اولین رتبه را در بین شرکت های خودروساز چین دریافت کند . این گسترش و بزرگی به وسیله نوآوری – ایده های گوناگون – سرمایه گذاری که به صورت هدفمند برنامه ریزی شده است ، به وجود آمده است .
دفتر مرکزی شرکت Geely هانگژو مرکز استان ژیژیانگ قرار گرفته است . فرایند تولید و مونتاژ گیربکس ، موتور و خودرو برای تولید محصولاتی با کیفیت و به طوریکه بسیار کیفیت آن ها بالا می باشد و به طور کامل رباتیک می باشند در سراسر کشور چین در ۶ مرکز انجام می شود .
بخش وسیعی از قطعات که به کار می گیرند در محصولات این شرکت مخصوصا قسمت ایمنی به وسیله بهترین تامین کنندگان اروپایی انجام شود . و همینطور خودروهای تولیدی این شرکت دارای تاییدیه های گوناگونی از دیگر شرکت های ارزیابی کننده کیفیت خودرو می باشند .
شرکت Geely تامین کننده تاکسی های شهر لندن در سال ۲۰۰۷ بوده و همینطور در سال ۲۰۱۰ سهام شرکت Volvo را همراه با موفقیت روز افزون خریداری کرده است . بعضی از خودروهای تولیدی این شرکت توانسته اند استاندارهای کیفی ایمنی اروپا را از آن خود کند و در بعضی از کشورهای اروپایی به فروش برساند .