شرایط گارانتی خودروهای جیلی

گارانتی در خودروهای جلیران موتور شامل چه مواردی می شود

  • همه قسمت های خودرو به جز قسمت هایی که ذکر نشده است اگرچه در شرایط عادی باشد به مدت ۵ سال یا ۱۵۰۰۰۰ کیلومتر در دوره گارانتی  می باشد . البته هر کدام موعد آن زودتر باشد . این گارانتی از زمانی که ماشین به مشتری تحویل داده بشود شروع می شود .
  • صدماتی که براساس رنگ خودرو وارد شود و در مجموع از بابت رنگ خودرو صدمه دیده باشد مانند سوراخ شدن ساییدگی  و …..  دارای گارانتی به مدت ۵ سال یا ۱۵۰۰۰۰ کیلومتر می باشد .
شرایط گارانتی برای خودروهای جیلی

شرایط گارانتی برای خودروهای جیلی

  • سیستم صوتی – کاتالیست – سنسور اکسیژن – کمک فنر – سیستم احتراق خودرو – به مدت ۲ سال یا ۶۰۰۰۰ کیلومتر دارای گارانتی می باشد .
  • تیغه برف پا کن – لاستیک ها – باتری اصلی خودرو –دیسک ترمز – کاسه ترمز – لنت ترمز- صفحه کلاچ – دیسک – تسمه – لاستیک ها برای ۶ ماه و یا ۱۰۰۰۰ کیلومتر شامل گارانتی می باشد . البته قابل ذکر است که در دفعه اول شامل گارانتی می باشد ولی اگر به تعداد دفعات مشکلات فوق رخ دهد به عهده شرکت تامین کننده می باشد .

چه مواردی گارانتی را شامل نمی شود

  • هر مشکل و اختلالی که بر اثر سانحه – استفاده نادرست و بی دقتی باشد شامل گارانتی نمی شود .
  • سرویس ها و نگهداری های عام مثل بازدیدها-آچارکشی ها – تنظیم موتور- تنظیمات – تنظیم سیستم سوخت – بالانس چرخ ها – شستشو و روغن کاری – سوخت گیری – روغن موتور – روغن گیربکس که نیاز به تعویض داشته باشد . سیستم فرمان هیدرولیک – ضدیخ – گاز کولر و دیدن لاستیک ها از مواردی می باشد که شامل گارانتی نمی باشد .
  • هر مورد صدمه ای – نقص به وجود آمدن – و اختلالاتی که بر اساس استفاده قطعاتی به جز قطعات اصلی جیلی و یا روغن ها به غیر از روغن های مشخص شده در کتاب مطالعه راهنمای خودرو استفاده شود شامل گارانتی نمی باشد .
  • فرسودگی و یا از بین رفتن ه صورت عادی و طبیعی قطعات مثل : فرسودگی لنت های ترمز – فرسودگی صفحه کلاچ – دیسک – تیغ برف پاک کن – فیلترها – تسمه ها و انواع قطعات مصرفی گارانتی را شامل نمی شود . .
  • تخریب و یا زنگ زدن قطعاتی که آبکاری شده اند . پوسیدگی قطعات لاستیکی – لوازمی که به صورت داخلی می باشند و تودوزی های داخلی – شامل گارانتی نمی شود .

اختلالاتی که براثر دلایل زیر به وجود می آید

  • استفاده به صورت نادرست از خودرو – حمل بار اضافی – سانحه تصادف – دزدی – سیل و آتش وسوزی
  •  استفاده نامناسب یا کمبود سوخت، مایعات و روانسازها
  • نصب هر نوع از وسایل و تجهیزاتی که شرکت جیلی آن را تهیه و تامین نکرده است.
  • هرگونه تغییر و و تعویض و تعمیراتی که به صورت صحیح باشد .
  • عواملی مثل شن و خاک که باعث رنگ رفتگی خودرو شود .
  • مشکلاتی که بر اثر پرتاب اشیا به وجود بیاید .
  • تگرگ و دیگر سوانح
  • در حین حمل و نقل اگر رنگ رفتگی رخ دهد .
  • خسارت هایی که غیر مستققیم می باشد – ضررهای شخصی  که با استفاده از خودرو به دست بیاید .
  •  خراش – فرو رفتگی بر روی خودرو.

مواردی که باعث لغو شدن گارانتی می شود

  • دستکاری کیلومتر شمار باعث تغییر آن شود .
  • سرویس هایی که در خارج از نمایندگی های مجاز انجام شود .
  • انجام ندادن سرویس های اولیه
  • آتش سوزی –تصادف – دگرگون شدن خودرو
درباره geely

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس سریع